Dynamics NAV sætter struktur på arbejdsdagen

70
Organiser din hverdag

Dette indlæg er et betalt indlæg og lavet I samarbejde med den/de omtalte virksomheder og/eller deres produkter. Alle hyperlænker er derfor betalte hyperlænker.

Har du en virksomhed, eller arbejder du i en, hvor kundekontakt er et ufravigeligt punkt, så kan Dynamics NAV være med til at skabe en god og struktureret hverdag på arbejdet. Typisk er det sådan, at forskellige personer i dit firma, har forretningsrelationer med forskellige andre firmaer. Det kunne f.eks. være, at en sælger regelmæssigt skal møde potentielle kunder og herefter rapportere eller registrere resultaterne af disse besøg ved ugens afslutning.

Det er sådan, at alle specifikke emner, du har et forhold til i forretningen, bør registreres som kontaktpersoner. Det kunne f.eks. være kunder, potentielle kunder, leverandører, advokater og konsulenter.

Der kan potentielt være tale om mange personer under én paraply og derfor kan det være en kæmpe fordel at have alle disse registreret på et og samme sted. Det øger med garanti effektiviteten i arbejdet og giver en bedre struktur i hverdagen, hvis alle oplysninger let og enkelt er tilgængelige for alle involverede parter.

Som et eksempel kunne det være vigtigt for marketingmedarbejderen at vide, hvilke andre produkter en bestemt kunde har købt, før medarbejderen forsøger at gøre kunden interesseret i et nyt produkt. Med Dynamics NAV kan dette håndteres – der kan nemlig registreres oplysninger baseret på et firma eller en person i det pågældende firma. Derudover kan der også oprettes en uafhængig kontaktperson for personer, som ikke arbejder for et bestemt firma – det kunne f.eks. være en, der arbejder selvstændigt eller freelance.